Pytania? Odezwij się!
Wysyłka tego samego dnia roboczego - zamówienie i zaksięgowana wpłata z reguły do godziny 12, dokładne terminy odbiorów i czasu dostaw, można sprawdzić w zakładce czas dostawy. Odbiór można zaplanować z reguły w 4 h przedziale czasu. Etykieta wysyłana jest na maila (wymagana zwykła drukarka do wydruku etykiety). Koszt etykiety przywiezionej przez kuriera 32 PLN. W przypadku importu paczek z niektórych Państw, Nadawca zobowiązany jest zamówić telefoniczny odbiór przesyłki na infolinii UPS (np. USA, Australia, Grecja, Chiny, niektóre kraje UE) Jeśli nie ma takiej możliwości zalecamy wykupić etykietę. Prosimy wpisywać wagę jako liczby całkowite zaokrąglone w górę.
Prosimy zaznaczać opcję dostawy na adres prywatny.
Informujemy o wprowadzeniu przez UPS opłaty 10 PLN w krajach UE za odbiór przesyłki.
Ponowienie odbioru przesyłki to koszt 10 PLN.
Przesyłki paczkowe UPS, GLS, brak możliwości wysyłki na paletach. W przypadku wysyłek poza Unię, proszę o zapoznanie się z informacjami na stronie: http://pack4you.pl/przesylki-poza-ue/
Cena dotyczy zadeklarowanej wagi i wymiarów. Prosimy o dokładne deklarowanie wymiarów przesyłki. Prosimy o nie przekraczanie wymiarów, ze względu na wysokie dopłaty.Waga i wymiary są weryfikowane na magazynach przewoźników. W przypadku niezgodności zastrzegamy możliwość dopłaty, zgodnie z cennikiem, po otrzymaniu informacji od przewoźnika o niezgodności zadeklarowanych parametrów. Klient ma prawo do reklamacji, w tym celu należy przesłać dowód potwierdzający zadeklarowaną wagę i wymiary, który należy zachować. Informujemy, że weryfikację wagi otrzymujemy od UPS w terminie do 60 dni.
Weryfikacja wagi i wymiarów powinna odbyć się za pomocą urządzeń pomiarowych posiadających Certyfikaty, od najdalej wysuniętych punktów.
Prosimy pamiętać, że sposób zabezpieczenia do transportu, rodzaj i kształt, a więc zawartość przesyłki przekładają się na końcowy wymiar paczki.
Kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do Nadawcy i Odbiorcy
UPS do 7 dni roboczych przesyłki krajowe, 7-14 dni roboczych przesyłki międzynarodowe
Prosimy o zapoznanie się z towarami wyłączonymi z przewozu, wymienionymi w regulaminie. Prosimy o wyjęcie niedozwolonych produktów z paczki. Nie zastosowanie się do naszych wskazówek, oznacza wysyłkę produktów wyłączonych z przewozu na własne ryzyko.
Zamówienie przesyłki oznacza akceptację regulaminu oraz zasad wysyłania zleceń, cennika, zasad pakowania.
W przypadku realizacji zleceń poza Unię, w szczególności Ukraina, Rosja, Białoruś, prosimy o upewnienie się, czy możliwa jest realizacja: https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc=pl_PL&WT.svl=PNRO_L1.
Jeśli firma kurierska udostępnia monitorowanie przesyłki w Internecie. Nadawca otrzymuje link do jej śledzenia, gdzie po numerze może ją monitorować, reagować na jej status.
Wartość deklarowana nie jest ubezpieczeniem. Wartość deklarowana paczki wyznacza maksymalną odpowiedzialność finansową za zgubioną lub zniszczoną paczkę. W przypadku paczek bez wskazanej wartości deklarowanej odpowiedzialność firmy UPS jest ograniczona do 100,00 USD (lub odpowiednika tej kwoty w walucie lokalnej). Można zadeklarować wyższą wartość przesyłki do maksimum dozwolonego w danym kraju/terytorium, wprowadzając wartość deklarowaną do systemu wysyłkowego i płacąc opłatę dodatkową. Przy zadeklarowaniu wartości przekraczającej 100 USD (lub równowartości w walucie lokalnej) nie otrzymuje się żadnej formy ubezpieczenia. Spedytorzy chcący posiadać ubezpieczenie ładunku, ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka lub inną formę ubezpieczenia powinni wykupić takie ubezpieczenie od strony trzeciej.*
Limity deklaracji wartości i ograniczeń odpowiedzialności UPS (w tym paczek, które nie są odpowiednio zapakowane) opisane są w Ogólnych Warunkach Świadczenia Usług UPS dostępnych na stronie ups.com. Dla przesyłek, których oryginalnym krajem nadania nie są Stany Zjednoczone , prosimy zapoznać się z Warunkami Świadczenia Usług UPS odpowiednimi dla kraju nadania.
* Nadawcy znajdujący się w USA, którzy chcą wykupić ubezpieczenie cargo, ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka, lub inną formę ubezpieczenia dla swoich przesyłek mogą skontaktować się z Capital UPS Insurance Agency, Inc., dzwoniąc pod numer 1-877-242-7930 w godzinach 8:00 a.m - 20:00 p.m. (EST) czasu wschodniego i zapytać o możliwości ubezpieczenia.