Pytania? Odezwij się!
1. Zleceniobiorca przy pomocy strony internetowej świadczy usługi przekazywania zleceń Kurierowi oraz przygotowaniu przez Zleceniodawcę produktów oferowanych przez Kuriera, których zakres można znaleźć w serwisie www.pack4you.pl. Za wykonywane usługi Zleceniobiorca pobiera opłatę według Cennika. Usługi dadatkowe podane są w cenniku usług dodatkowych. Przyjmowanie usług odbywa się w każdy dzień do godz. 22. Odbiór i dostawa przesyłek odbywa się w dni robocze (za wyjątkiem sobót) w przypadku firm do godzin 16, osób prywatnych do 18. Biuro Pack4you czynne jest od godz. 8 - 16. Po tych godzinach można kontaktować się pod wskazanymi na stronie internetowej telefonami komórkowymi do godziny 16.00, za pomocą mail do godziny 22.
Zleceniobiorca – firma Pack4you Katarzyna Rycharska z siedzibą w Bydgoszczy 85-309 Bydgoszcz, ul. Fałata 9/15, NIP 559-135-32-98, REGON 34079863
Zleceniodawca - osoba fizyczna, prawna (Nadawca, Odbiorca) lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, składająca zamówienie u Zleceniobiorcy.
Klient - Konsument - osoba fizyczna dokonującą z Zleceniobiorcą czynności prawnej z zakresu usług opisanych w § 1 niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Nadawca: osoba, która wydaje Przesyłkę Zleceniobiorcy, wraz z dokumentami nadania przesyłki.
Odbiorca - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, przyjmująca przesyłkę doręczoną przez Kuriera.
Kurier – zewnętrzna firma świadcząca usługi spedycyjne - partner zleceniobiorcy, mający odrębny regulamin,
Potwierdzenia nadania – (PN) – dokument wypełniany przez Nadawcę, stanowiący dowód zawarcia umowy o świadczenie usług kurierskich, a także przyjęcia Przesyłki.
List przewozowy - dokument wypełniany przez Nadawcę, stanowiący dowód zawarcia umowy o świadczenie usług kurierskich, a także przyjęcia Przesyłki, na który składa się m.in. naklejka adresowa.
Dokumenty - inne dokumenty niż Potwierdzenie nadania, niezbędne do prawidłowej realizacji Usługi lub Usług dodatkowych.
Naklejka adresowa – dokument dołączany do każdej paczki.
Awizo – zawiadomienie o nieudanej próbie doręczenia Przesyłki Odbiorcy lub nieudanej próbie odebrania Przesyłki od Nadawcy
Cennik - aktualna oferta cenowa umieszczona na stronie internetowej Serwisu Pack4you.pl określająca wagę i gabaryty Przesyłek oraz terminy, w jakich mogą one zostać zrealizowane.
Przesyłka - towar nadany przez Nadawcę objęty regulaminem danej firmy kurierskiej - kuriera.
W niektórych krajach jest więcej artykułów zabronionych lub podlegających ograniczeniom wysyłki. Zapewnienie zgodności z regulacjami rządowymi i prawem obowiązującym w każdym kraju należy do obowiązków nadawcy. Zaleca się, aby nadawcy zapoznali się z listą towarów wyłączonych z importu w każdym kraju.
Firma UPS zastrzega sobie prawo do odmowy lub wstrzymania transportu każdej paczki, która nie zawiera szczegółowych danych kontaktowych nadawcy i odbiorcy oraz towarów, których transport uważamy za niewykonalny lub które nie są właściwie opisane, sklasyfikowane lub zapakowane i oznaczone w sposób odpowiedni dla transportu i opatrzone niezbędną dokumentacją.
Nie wszystkie towary można wysłać do każdego państwa.
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z lokalnym oddziałem UPS.
Firma UPS nie przetransportuje żadnych towarów zabronionych przez prawo lub regulacje urzędów federalnych, stanowych lub lokalnych w krajach pochodzenia i przeznaczenia, lub które mogą naruszać odpowiednie przepisy eksportowe, importowe i inne albo zagrażać bezpieczeństwu naszych pracowników, agentów i kontrahentów lub środkom transportu, albo które - naszym zdaniem - brudzą, plamią lub w inny sposób niszczą inne towary lub sprzęt, albo których transport nie jest uzasadniony ekonomicznie lub operacyjnie.
Pewne kraje określają więcej artykułów zabronionych lub podlegających ograniczeniom wysyłki. Zapewnienie zgodności z regulacjami rządowymi i prawem obowiązującym w każdym kraju należy do obowiązków nadawcy. Zaleca się, aby nadawcy zapoznali się z listą zabronionych towarów eksportowych każdego kraju.
Firma UPS zastrzega sobie prawo do odmowy lub wstrzymania transportu jakiejkolwiek paczki, która nie zawiera szczegółowych danych kontaktowych nadawcy i odbiorcy oraz towarów, których transport uważamy za niewykonalny, lub które nie są właściwie opisane, sklasyfikowane lub zapakowane i oznaczone w sposób odpowiedni dla transportu i opatrzone niezbędną dokumentacją.
Firma UPS nie przetransportuje żadnych towarów zabronionych przez prawo lub regulacje urzędów federalnych, stanowych lub lokalnych w krajach pochodzenia i przeznaczenia, lub które mogą naruszać odpowiednie przepisy eksportowe, importowe i inne albo zagrażać bezpieczeństwu naszych pracowników, agentów i kontrahentów lub środkom transportu, albo które - naszym zdaniem - brudzą, plamią lub w inny sposób niszczą inne towary lub sprzęt, albo których transport nie jest uzasadniony ekonomicznie lub operacyjnie.
Nie wszystkie towary można wysłać do każdego państwa.
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z lokalnym oddziałem UPS
Nie wszystkie towary można wysłać do każdego państwa.
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z lokalnym oddziałem UPS.
Zadeklarowana wartość
Wartość deklarowana nie jest ubezpieczeniem. Wartość deklarowana paczki wyznacza maksymalną odpowiedzialność finansową za zgubioną lub zniszczoną paczkę. W przypadku paczek bez wskazanej wartości deklarowanej odpowiedzialność firmy UPS jest ograniczona do 100,00 USD (lub odpowiednika tej kwoty w walucie lokalnej). Można zadeklarować wyższą wartość przesyłki do maksimum dozwolonego w danym kraju/terytorium, wprowadzając wartość deklarowaną do systemu wysyłkowego i płacąc opłatę dodatkową. Przy zadeklarowaniu wartości przekraczającej 100 USD (lub równowartości w walucie lokalnej) nie otrzymuje się żadnej formy ubezpieczenia. Spedytorzy chcący posiadać ubezpieczenie ładunku, ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka lub inną formę ubezpieczenia powinni wykupić takie ubezpieczenie od strony trzeciej.*
Limity deklaracji wartości i ograniczeń odpowiedzialności UPS (w tym paczek, które nie są odpowiednio zapakowane) opisane są w Ogólnych Warunkach Świadczenia Usług UPS dostępnych na stronie ups.com. Dla przesyłek, których oryginalnym krajem nadania nie są Stany Zjednoczone , prosimy zapoznać się z Warunkami Świadczenia Usług UPS odpowiednimi dla kraju nadania.
* Nadawcy znajdujący się w USA, którzy chcą wykupić ubezpieczenie cargo, ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka, lub inną formę ubezpieczenia dla swoich przesyłek mogą skontaktować się z Capital UPS Insurance Agency, Inc., dzwoniąc pod numer 1-877-242-7930 w godzinach 8:00 a.m - 20:00 p.m. (EST) czasu wschodniego i zapytać o możliwości ubezpieczenia.
Krajowe
Przewoźnik nie świadczy usług w zakresie przewozu następujących towarów i przedmiotów:
W przypadku załadunku przesyłki, w skład której wchodzą wyżej wymienione towary, Przewoźnik nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenie tego towaru, a także ma prawo odmówić przyjęcia tego towaru na miejscu.
Dodatkowo załadowca będzie ponosił odpowiedzialność za uszkodzenie towarów innych klientów lub własności Przewoźnika przez załadunek takiej przesyłki i będzie obciążony administracyjnymi karami pieniężnymi lub odpowiedzialnością cywilną nałożoną na Przewoźnika przez władze polskie.
W razie wątpliwości dotyczących towarów, które mają zostać wysłane do Przewoźnika, przed ewentualną wysyłką prosimy o wcześniejszy kontakt z terenową jednostką organizacyjną.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Świadczenia Krajowych Usług Przewozu Drogowego Przesyłek Towarowych przez Raben Logistics Polska Sp. z o.o. „Przedmioty wyłączone z przewozu” wchodzi w życie z dniem 01 grudnia 2015 r. i zastępuje Załącznik nr 1 do Regulaminu Świadczenia Krajowych Usług Przewozu Drogowego Przesyłek Towarowych przez Raben Logistics Polska sp. z o. o. „Przedmioty wyłączone z przewozu” w brzmieniu obowiązującym od dnia 01.01.2009 r.
Firma Pack4you nie przyjmuje do przewozu dla przesyłek dłużycowych, zawierających elementy drewniane, plastikowe, elementy kruche, szklane. W każdym innym rodzaju przesyłek, wymagane, odpowiednie zabezpieczenia przesyłki, zgodnie z zasadami pakowania przesyłek.
Międzynarodowe
Przewoźnik nie świadczy usług w zakresie przewozu następujących towarów i przedmiotów:
W przypadku załadunku przesyłki, w skład której wchodzą wyżej wymienione towary, Przewoźnik nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenie tego towaru, a także ma prawo odmówić przyjęcia tego towaru na miejscu.
Dodatkowo załadowca będzie ponosił odpowiedzialność za uszkodzenie towarów innych klientów lub własności Przewoźnika przez załadunek takiej przesyłki i będzie obciążony administracyjnymi karami pieniężnymi lub odpowiedzialnością cywilną nałożoną na Przewoźnika przez władze polskie.
W razie wątpliwości dotyczących towarów, które mają zostać wysłane do Przewoźnika, przed ewentualną wysyłką prosimy o wcześniejszy kontakt z terenową jednostką organizacyjną.
1. zwierzęta, ryby, ptaki (żywe);
2. ludzkie szczątki i zwierzęce lub prochy; futra i kość słoniowa;
3. sztaby (dowolnych drogocennych metali); kamienie szlachetne luzem;
4. gotówka (banknoty, monety) papiery wartościowe, inne dokumenty o charakterze płatniczym;
6.pełna broń palna, amunicja i materiały wybuchowe; części broni palnej;
7.broń zabawkowa, broń pneumatyczna, wiatrówki;
8.imitacje (repliki) broni palnej, elementów wybuchowych lub amunicji;
9. towary nielegalne lub niebezpieczne;
10.antyki, dzieła sztuki;
11. banderole/naklejki celne;
12. alkohol i papierosy;
13.narkotyki i substancje psychotropowe; leki wymagające specjalnych warunków przewozu;
14. towary chemicznie i biologicznie aktywne;
15. artykuły szybko psujące się, wymagające specjalnych warunków przewozu;
16.biżuteria, zegarki oraz przedmioty sporządzone ze szlachetnych metali;
17. inne towary, które swoimi właściwościami mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia osób mających z nimi styczność, bądź mogące uszkodzić lub zniszczyć inne przesyłki;
18.towary, które podlegają ustawie z dnia 09.03.2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów; inne towary, których przewóz jest zabroniony na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Przez kodeks dobrych praktyk przedsiębiorców rozumie się zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, przedsiębiorców, którzy zobowiązali się do ich przestrzegania w odniesieniu do jednej lub większej liczby praktyk rynkowych. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2016.0.3).
Do korzystania z witryny Zleceniobiorcy, w tym do składania zleceń na usługi oferowane przez Zleceniobiorcę, niezbędne są: