Black Friday cieszy się w Polsce coraz większą popularnością, więc niektórzy sprzedawcy przedłużają go nawet na cały tydzień.
Niestety część sklepów wykorzystuje sytuację i próbuje naciągnąć klientów.
Najczęstsze skargi dotyczą, specjalnego podnoszenia cen produktów, by później zrobić na nie promocję.
Inne nadużycie to informacja o promocji 50% na drugi produkt, podczas gdy, przy kasie okazuje się, że dotyczy
to rzeczy tej samej firmy.
Bardzo często po zamówieniu okazuje się również, że brak jest produktów w promocji z powodu stanu na magazynie
lub błędów systemu.
Jak nie dać się oszukać w Black Friday?
▪️ warto sprawdzać historię ceny w wyszukiwarkach takich, jak na przykład ceneo.pl czy skąpiec.pl;
▪️ należy pamiętać o tym, że do cen trzeba dodać koszty wysyłki, a cena może być podniesiona, by zrekompensować rabat;
▪️ dobrze jest sprawdzić różnice cen w różnych sklepach internetowych;
▪️ trzeba pamiętać o tym, że w przypadku zakupu w Internecie przysługuje nam 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny;
▪️ nie zapominajmy także, że w przypadku sklepów stacjonarnych, nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru i sklepy mają swoje indywidualne przepisy w tej kwestii, warto upewnić się więc, czy będzie możliwość oddania zakupów.
A czy my mamy promocje na Black Friday w przypadku naszych przesyłek? ❤
U nas promocje trwają cały rok! W przypadku, kiedy wysyłasz więcej możesz poprosić o ofertę indywidualną.
____
Pack4You
Wiemy, że to nie tylko przesyłki