Zaloguj się:

Blog

Jak nie dać się oszukać w Black Friday? Wyślij zapytanie o rabat!

Black Friday cieszy się w Polsce coraz większą popularnością, więc niektórzy sprzedawcy przedłużają go nawet na cały tydzień. 

Niestety część sklepów wykorzystuje sytuację i próbuje naciągnąć klientów. 

Najczęstsze skargi dotyczą, specjalnego podnoszenia cen produktów, by później zrobić na nie promocję. 

Inne nadużycie to informacja o promocji 50% na drugi produkt, podczas gdy, przy kasie okazuje się, że dotyczy

to rzeczy tej samej firmy.

Bardzo często po zamówieniu okazuje się również, że brak jest produktów w promocji z powodu stanu na magazynie

lub błędów systemu.

 

Jak nie dać się oszukać w Black Friday?

▪️ warto sprawdzać historię ceny w wyszukiwarkach takich, jak na przykład ceneo.pl czy skąpiec.pl;

▪️ należy pamiętać o tym, że do cen trzeba dodać koszty wysyłki, a cena może być podniesiona, by zrekompensować rabat;

▪️ dobrze jest sprawdzić różnice cen w różnych sklepach internetowych;

▪️ trzeba pamiętać o tym, że w przypadku zakupu w Internecie przysługuje nam 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny;

▪️ nie zapominajmy także, że w przypadku sklepów stacjonarnych, nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru i sklepy mają swoje indywidualne przepisy w tej kwestii, warto upewnić się więc, czy będzie możliwość oddania zakupów.

 

A czy my mamy promocje na Black Friday w przypadku naszych przesyłek? ❤

U nas promocje trwają cały rok! W przypadku, kiedy wysyłasz więcej możesz poprosić o ofertę indywidualną.

____

Pack4You

Wiemy, że to nie tylko przesyłki

Certyfikaty

Obsługa transakcji

Newsletter

Wpisz swój email aby otrzymywać informacje na temat aktualnych promocji oraz nowej oferty.