Zaloguj się:

Blog

Jak nie dać się oszukać w Black Friday? - wyślij zapytanie o rabat!

 

 

Black Friday cieszy się w Polsce coraz większą popularnością.
Niektórzy sprzedawcy przedłużają go nawet na cały tydzień.
Niestety część sklepów wykorzystuje sytuację i próbuję naciągnąć klientów.
Najczęstsze skargi dotyczą, specjalnego podnoszenia cen produktów, by później zrobić na nie promocje.
Inne nadużycie to informacja o promocji 50% na drugi produkt, podczas gdy, przy kasie okazuje się, że dotyczy to rzeczy tej samej firmy.
Bardzo często po zamówieniu okazuje się również, że brak jest produktów w promocji z powodu stanu na magazynie lub błędów systemu.
Jak nie dać się oszukać w Black Friday?
▪️ warto sprawdzać historię ceny w wyszukiwarkach takich jak na przykład ceneo.pl czy skąpiec.pl
▪️ pamiętać o tym, że do cen należy dodać koszty wysyłki, a cena może być podniesiona, by zrekompensować rabat.
▪️ warto sprawdzić różnice cen w różnych sklepach internetowych.
▪️ pamiętać o tym, że w przypadku zakupu w Internecie przysługuje nam 14 dni na jego zwrot bez podania przyczyny.
▪️ pamiętać także, że w przypadku sklepów stacjonarnych, nie mają one obowiązku dokonać zwrotu towaru i posiadają swoje indywidualne przepisy w tej kwestii, upewnić się więc, czy będzie możliwość zwrotu.
A czy my mamy promocje na Black Friday w przypadku naszych przesyłek? ❤

 

U nas promocje trwają cały rok. W przypadku kiedy wysyłasz więcej możesz poprosić o ofertę indywidualną.

Certyfikaty

Obsługa transakcji

Newsletter

Wpisz swój email aby otrzymywać informacje na temat aktualnych promocji oraz nowej oferty.